10 Şubat 2011 Perşembe

Prince Kim Kardashian’ı sahneden kovdu !

Prince Kim Kardashian’ı sahneden kovdu !
Prince önceki gece verdiği konsere Kris Humphries’le beraber gelen Kim Kardashian‘ı dansetmesi için önce sahneye çağırdı, ancak Kim’in kendini müziğin ritmine kaptırmaması ve koca g.tünü sallamaması üzerine çok geçmeden sahneden kovdu. E!’nin haberine göre bu hareketin sebebi, Kim’in konser sırasında sürekli cep telefonuyla oynaması olabilir.
Paşa paşa yerine dönen Kardashian hemen tekrar cep telefonuna sarıldı ve şunları tweetledi:

- Aman allahım, Prince az önce beni sahneden kovdu, titriyorum !
- Çok sinirlendim. Prince bana dokunduğunda donakaldım !
- Tekrar sahneye çıktım. Ama bu sefer hakkını verdim, Prince piyano çalarken hepimiz dansettik. Vay be, ne geceydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder