5 Şubat 2011 Cumartesi

Justin Bieber: Hayranlarım Çok Çılgın !

Justin Bieber US Magazine'e konuştu..

Geçtiğimiz yıl çıkardığı albümü 3.8 milyon adet satan 16 yaşındaki pop yıldızı Justin Bieber, Amerika'da 11 Şubat'ta vizyona girecek üç boyutlu 'Never Say Never- Asla Asla Deme' isimli filmde de yer alıyor... Bieber, hayranlarıyla ve annesiyle ilişkisini, b...
...ir kızda aradığı özellikleri US Magazine dergisine anlattı...

HAYRANLARIM ÇILGIN!
Diğer pop yıldızlarına kıyasla nasıl bir hayatınız olduğunu düşünüyorsunuz?
Benim hayranlarım çok çılgın! Akşam yatağa girdiğimde onların çığlıkları yüzünden kulağım çınlıyor.

Bir hayranınızla birlikte olmayı düşünür müsünüz?
Hiç öyle bir şey yaşamadım ama belli de olmaz. Belki bir gün ben de bir hayranımla çıkabilirim!

GECE 1'DE YATIYORUM
Sizi karşı cinste en çok ne etkiler?
Rahatça sohbet edebileceğim, komik ve kumral bir kıza bayılırım. Ama Ugg botlar giymemesi şartıyla!

Birisiyle flört etmeye zaman bulabiliyor musunuz?
Tabii ki! Çünkü bu önceliklerimden biri! Ama annem sürekli çevremde olduğu için bazen biraz zorlanıyorum. Annem son derece sert biridir. Eğer gece 01.00'de hâlâ uyumamışsam, gelip bana yatağa gitmemi söylüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder